top of page

חושבים שאתם מכירים את סקאזי? אז זהו שלא. ‎‎



גם אם המוסיקה האלקטרונית היא פחות הקטע שלכם, אין מצב שפספסתם את השם אשר סוויסה, הלא הוא סקאזי - אחד מאמני המוסיקה האלקטרונית המצליחים בעולם, המתחזק קריירה בינלאומית סופר מצליחה.


מעבר להיותו מוסיקאי, סקאזי כיכב בתכנית הריאליטי ״מחוברים״, אחראי על ״טראק חגיגות ה – 70 למדינת ישראל״, שיחק בעונה השלישית של הסדרה ״כפולים״, השתתף בפורמט טלויזיוני בערוץ המוסיקה והגיח באחד מפרקי הסדרה "מסודרים" כי הרי זאת לא באמת חגיגה אם סקאזי לא שם :)


בגזרת הפלייליסט, הוא אחראי בין היתר לשורה ארוכה (מאוד) של להיטים שמלווים אותנו כבר לאורך שנים הכוללים בין היתר את "Accelera", "Power Of God״ "Party dont stop” ,Breeze", "Saeed" ועוד... וכמובן קשה שלא להזכיר את השיתוף הפעולה עם צמד התאומות המפורסמות בעולם המוסיקה האלקטרונית, NERVO שיצא ב-Spinnin' Records.


אז החלטנו לסיים בכמה דברים שבטח לא ידעתם


  • סקאזי לא אוכל בשר. זה בטח יפתיע אתכם אבל סקאזי מאוד מודע לתזונה שלו. הוא בכלל צמחוני וטופו זה בהחלט חלק מהתפריט היומי שלו. ואנחנוו שואלים איך יכול להיות שעמותת ״ויגן פרנדלי״ עוד לא אימצו את HIT&RUN כהמנון הרשמי :) .


  • סקאזי החל את דרכו בתעשיית המוסיקה כחבר בלהקת רוק כבד. כן כן, בדיוק מה שקראתם


  • סקאזי הולך להיות אבא. לפני מספר שבועות כשסקאזי בן 46, הוא הודיע בהפתעה כי הוא ובת זוגתו הטרייה, שיר טורם, מצפים לילד ראשון, ועכשיו אפשר גם לחשוף שהם מצפים לבת.


  • חייל, שפר את הווליום ! אז כן, לפני שפצח במסע דילוגים בינלאומי כשגריר של סצינת הלילה הישראלית, סקאזי מילא את חובתו למדינה כסאונד מן בלהקה צבאית. שאלתם את עצמכם מאיפה הסאונד המהוקצע?, נסו אתם להתגבר על חבורת חי"רניקים ששרים שירי מסייעת



138 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page