top of page

שמעון בוסקילה – משהו טוב קורה

כל כך הרבה דברים טובים קורים לשמעון בוסקילה: השירים שכובשים את הרדיו, הפיוס עם האחות עימה היה בנתק שנים, הלהיט החדש ״אוחתי״ שכתב בהשראתה, אלבום זהב שהוענק לו לאחרונה וחגיגות 20 שנות יצירה בפסטיבל ראשון לציון.

״מהרגע שבו שמעון בוסקילה עלה על הבמה אי אפשר היה להפסיק להתרגש״, (אסף נבו, וואלה!)


אם עוד לא הייתם בהופעה של שמעון בוסקילה אתם פשוט חייבים! זאת חוויה חוץ גופית, באמת. דמיינו שאתם נכנסים לרכבת הרים של רגשות, שירי אהבה ונשמה, בלדות רוקנרול ורגש, מוסיקה שקטה ומקפיצה. כולם רוקדים ללא יוצא מן הכלל, והקהל כל כך מגוון. הנאה יוצאת מן הכלל.


והאמת, זה מרגיש כאילו שמעון בוסקילה היה פה תמיד. אם להגדיר את זה בצורה מדויקת יותר - שני עשורים של יצירה בהם המוסיקאי הענק, כותב את הלהיטים שמושמעים בכל בית בישראל ומשתף פעולה עם האמנים המובילים, כשחגג לאחרונה 20 שנות יצירה במסגרת פסטיבל ראשון לציון, הם הגיעו לפרגן.


״מהרגע שבו שמעון בוסקילה עלה על הבמה אי אפשר היה להפסיק להתרגש״, כתב אסף נבו לוואלה! הוא ביצע את הלהיטים הגדולים לצד נבחרת החלומות, ביניהם: שלמה ארצי, עידן רייכל, שירי מימון, מארינה מקסימיליאן וקובי אפללו.


במהלך המופע הוקרנו קטעים מהכתבה של רינה מצליח ששודרה במהדורה המרכזית של חדשות 12, על הפיוס עם אחותו והלהיט ״אוחתי״ שכתב שמביא את הסיפור המשפחתי שלהם כשמיד לאחר הכתבה ביצע את השיר כשהוא מחבק את אחותו.


השיר גרם למאזינים רבים לחשב מסלול מחדש בכל הקשור לקשרים משפחתיים ובוסקילה קיבל הודעות המודות לו על כך שבזכות השיר, הם חידשו את הקשר, והשלימו פערים אחרי שנים של נתק.


שמעון בוסקילה נמצא במקום מצוין עם לוח הופעות מלא ויצירה חדשה ומגוונת שרק מחכה לצאת לאור, השנה הקרובה מסתמנת כשנה שלו. נשאר לנו רק לחכות בציפייה.


100 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page